Pages

Monday 17 October 2011

FOOD SUPLEMENT


Hi Friends,

Walaupun tak best tapi kena gak bagi tau....

5 penyakit yang membawa maut dan menyerang tidak kira umur….
Serangan Jantung, Kencing Manis, Darah Tinggi, Kanser,Masaalah Kolestrol Tinggi

Kita sedar dan memang tau tentang kepentingan menjaga kesihatan tetapi selagi tak kena batang hidung memang kita buat-buat tak peduli …..

Kesihatan adalah satu kurniaan atau satu hadiah yang tak ternilai kepada diri kita dan apa yang menghindarkan kita dari sakit ataupun kematian adalah daya ketahanan badan kita atau pun anti oksida didalam badan kita.

Ada gak orang kata "staying healthy is expensive"…..betul lah gak kan….tapi kalau kita dah sakit kos untuk tanggung sakit kita tu akan membuatkan kita bertambah sakit….

Ramai yang tidak memperdulikan langsung tentang tahap kandungan anti oksida didalam badan mereka ataupun kepentingan anti oksida didalam badan mereka. Gaya hidup zaman moden yang cukup STRESS dan CARA PEMAKANAN YANG TAK SEIMBANG dan ditambah dengan PENCEMARAN ALAM SEKITAR yang sukar dikawal, maka kita mudah terdedah kepada pelbagai penyakit kronik.


KEPERLUAN FOOD SUPPLEMENTARY

Pengoksidaan adalah proses semula jadi dalam tubuh. Umumnya, tumbuh-tumbuhan akan melepaskan oksigen untuk digunakan oleh manusia. Manakala manusia pula akan melepaskan karbon dioksida untuk digunakan oleh tumbuhan. Bagaimanapun, gaya hidup dan keadaan persekitaran yang tidak sihat seperti merokok dan pengeluaran asap berlebihan telah menyebabkan tubuh kita cepat kehilangan vitamin penting yang menjadi agen anti-oksida. Hal ini penting untuk memastikan kesihatan sel-sel dalam tubuh.

Percaya atau tak…ada juga dikalangan kita yang dah besar panjang ni tapi masih tak suka makan sayur-sayuran dan buah-buahan…..ini turut menyumbang kepada masalah kekurangan vitamin yang teruk.

Jadi untuk mengatasi kekurangan vitamin ini, penggunaan makanan tambahan atau ‘food supplement’ adalah penting sebagai agen anti oksida yang menghalang pembentukan radikal bebas yang boleh mendatangkan pelbagai masaalah kesihatan.

Sebelum ini jarang sekali kita mendengar atau melihat kanak-kanak menghidap penyakit kanser atau penyakit jantung. Sekarang ini ramai kanak-kanak yang meninggal dunia akibat masaalah tersebut. Inilah fenomena yang terjadi didunia pada hari ini. Oleh itu untuk mengekalkan kesihatan badan kita ditahap yang maksima, maka pengambilan makanan tambahan yang berkhasiat dan yang mempunyai kandungan anti oksida yang tinggi amatlah disyorkan oleh para doktor dan saintis diseluruh dunia....walaupun seawal bayi di dalam kandungan.

Ini satu lagi yang kita selalu silap...baby lahir baru bagi the best food...sebenarnya dari dalam perut lagi...kerana ketika itulah semua nya terbentuk...


FOOD SUPLEMENT YANG DIMAKSUDKAN IALAH 


MONAVIE ialah gabungan 19 JENIS BUAH-BUAHAN yang berkhasiat dan terbaik didunia untuk kesihatan. Ia disatukan dalam satu campuran tulen sebagai makanan tambahan untuk memberikan kualiti kesihatan dan kehidupan anda yang terbaik. Ia juga mengandungi Buah Acai Berry dari hutan Amazon amat kaya dengan anti-oksidan dan bertenaga. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. 



Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit.


Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah dan kini ia tiba di Malaysia.

Harga terbaik di pasaran!!! harga kawan-kawan


......because u're my friends






No comments:

Post a Comment