Pages

Wednesday 26 October 2011

KHASIAT MONAVIE


Hi Friends,
Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. Monavie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.
Khasiat Monavie
Khasiatnya telah diperakui oleh ramai pakar-pakar pemakanan terkenal dunia serta mendapat liputan-liputan yang meluas terutamanya di Amerika Syarikat dan Eropah. Kesan-kesan pemulihan semulajadinya telah banyak terbukti dan diperkatakan melalui testimoni-testimoni seluruh dunia dan kini MonaVie mula bertapak di pasaran Asia untuk kita berkongsi bersama akan khasiat dan kehebatannya. Kajian juga menunjukkan ramai orang yang mengamalkan jus herba atau makanan tambahan yang lain akan bertukar dan beralih arah kepada jus MonaVie setelah mula meminumnya.

Tenaga Batin
Buah Acai juga dikenali sebagai VIAGRA FROM THE AMAZON yang boleh membantu meningkatkan tenaga batin.
Dr Perricone di dalam bukunya ‘The Perricone’s Promise’  menggelar buah acai sebagai buah yang paling berkhasiat di dunia.

.....because u're my friends

No comments:

Post a Comment